Sunday 10 July 2011

Happy shatterday ♥

hi korang.Act harini aku memang malas gila nak update belog ni. tk tahuu kenapa. mybe penat semalam tk hilang lagi kot. Ermm penat tuu tk lhaa sangat. Tapi kaki ni haa sakit berjalan . Haa amik kau ! semalam awal pagi dah keluar rumah . nak mengelakkan jammed katanya. Sepanjang perjalanan tuu ada 3 4 roadblock yang aku jumpa. Polis bersepah sepah tahan kereta , moto , lori , bas. duhh kesian gilaa kot aku tengok . Tk tahuu apa motif sebenarnya yang diorang mahukan . tk cukup aman damai ke negara kita ni ? No komen lhaa nak cakap banyak pasal politik ni pun tk boleh . ia tersangat lhaa sensitif . berbalik kepada cerita aku tadi , kiteorang sampai jee sunway, pegi counter pembayaran , then masuk . Total semua 5rat lebih plus deposit . 
All park kan . ehmm no choice lhaa. bukan nya selalu.balance tuu ambil kemudian .
tk tauu sangat sebab bukan aku yang bayar. hoho :)) fo those yang nak pegi tuu , jangan lupa tk bawa ic . HAHA barangkali terlupa , tertinggal .macam hans .apa pun tk boleyy. HOHO

Nak cerita bab makan . pagi tuu memang tk menyempat nak breakfast. perut kosong , muka pun blurr jee. Makanan memang dah terang terang tk boleh bawak masuk lhaa kan . sunway lagoon ni tau tau je lhaa. dia nak kita kaya kan tempat dia . So prosedur dia memang tk boleh bawa makanan / minuman . Makanan dia memang jauhh beza lhaa dengan makanan kat luar sana . standard chart betul. burger seketul tu je dah 13$. dah lapar apa ada hal. bayar sajaa . janji aku dapat penuhkan tangki perut aku . hoho nais kann :D
boleh dikatakan semua permainan yang menggerunkan  aku tk main . hahah kecut perut doe ! tk rela aku . better aku tunggu and tengok orang main pun da kira okay. hahah bukan apa . kalau nak diikutkan memang lhaa rugi kan , tapi tkpe , aku ni bukan nya jenis hati kering . awal awal dah surrender. hoho XD
cukup lhaa naik genting main benda alah tuu. Tobat lhaaa. betul tk tipuu. >.< huhu lai lai usha pic :)
Selipar buruk je . HOHO . padahal .

Thanks yaa my incik ;))
Before scan . batak sikit >.<
Around 10.am . tk ramai orang lagi 
Hahah muka blur plus kebuluran >.<
Huuu sempa lageyy ;))
Tk ready lagi lhaaa gila . huhu
At Tree Top terrace
Slowwmo. ready nak balik .
Pweasee help meee :D
Lovey dovey <3
Alahaii . dia pun nak jugak. :D
Bila dua menjadi satu ;))
comel tk kami ? Hoho ;))
P/s : hav fun gila. thanks fo everything fo my locco . <3














No comments:

Post a Comment