Sunday 3 July 2011

Panas baran !

hye hye blogger yang budiman , selamat pukul 7.28pm . sekarang masuk lhaa waktu maghrib bagi kawasan kawasan yang sewaktu dengannya . Hahhh . nak story mory sikit. kenape dengan aku ni , lately asyik cepat marah je , spoil sikit je terus naik hantu . tah kenape tah. mostly okay je. tk de pulak macamni.
sampai nak sepak terajang benda yang ada depan mata aku . hahhh dasyatt kan ? ya Allah , jauhkan lhaa aku dari sifat panas baran ni . boleh mengudang sakit jiwa tauu sebenarnya.Bukan apa, apa yang aku nak story ni , pasal " someone" ni suka sangat ambil kesempatan atas kebaikan aku . wakhal ? Aku dah tolong tuu kira baik tauu. Terima kasih pun tkde! susah sangat ke nak ucap kata - kata tuu ? susah kan ada orang yang macamni . nanti tk tolong , kata apa pulak . dah tolong melampau jadinya. Aku ni pulak bukan jenis nak berkira ke hape. semua harta benda aku , aku punya. SUKAHATI aku lhaa nak bagi pinjam ke tk an Ce perangai kau tu molek sikit , tkde lhaa orang meluat kat kau . tu semua bole fikir. * 




P/s; Sila respect sikit barang orang . Sekian ! *





No comments:

Post a Comment