Wednesday 20 July 2011

Berjimba di Johny's ^^

     
                                                         
Ampun beribu ribu ampun, sebab dah lama sangat tk hapdate belog ni. atas alasan yang kukuh . haa lappy aku memang sakit sikit semenjak dua menjak ni. manjang hang, stuck di pertengahan jalan. syok syok tengah type, dengan idea yang mencurah curah time tuu lhaa dia nak stuck!. haa . 
so far harini okay, virus sepah-sepah mana tk nya. hehh. Ermm ,

Hari ini,Syukur yang tk terhingga kepada Sang Pencipta kerana mencipta, memberi rezeki, menyalurkan kasih sayang, merahmati, memberkati, menunjukkan jalan, memimpin hati, menuntun langkah dan apa jua tindak-tanduk dalam kehidupan ini. Syukran Ya Rahman :')Alhamdullilah syukur kehadrat illahi memanjangkan usia hamba mu ini.

Sedikit sebanyak memberi kita manfaat untuk teruskan hidup. Semalam genap 22 tahun hamba allah hidup di muka bumi ini. Walaupun pahit getir yang dilalui, dia masih tabah untuk meneruskan hidup . Alhamdullilah :)
Aku bersyukur padaMu Ya Allah, yang menciptakan segala kejadian, menampung hidup semua umat dimuka bumi ini, meniupkan rohMu kedalam jasadku, menciptakan hambamu sebegini sempurna yang mempunyai mata untuk hambamu melihat, hati hambamu merasa, mulut untuk bercakap dan pelbagai lagi nikmatMu yang telah Kau berikan. Sungguh aku bersyukur padamu YA ALLAH. Ampunilah aku hambaMu ini ;')

Bila dua hati menjadi satu <3
Biar pun sederhana , tapi sangat bermakna ;))
Kami comel kan kan :)) HEHE
Awh Awh !

GAY The Dudas ! HAHAH :D
Setimboat ! Jyeahhh





No comments:

Post a Comment