Monday 6 June 2011

I adore her ♥

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia semua =)
okayy entry kali ini agak menarik sedikit untuk aku share dekat korang korang yang suka view page aku tu. HAHA alright. If korang tk kenal siapa itu Naddy Nadia Mazlan ni , biar aku perkenalkan serba sedikit latar belakang gadis ini.Okay nama sebenar beliau Nur Syazwana Nadia Bt Mazlan. Beliau lebih dikenali dengan nama manja nya "Naddy, Nad , Mummy , Sis or whatever. Beliau dilahirkan pada 26 May 1988, disalah sebuah hospital kota metropolitan.Beliau sudah mendirikan kan rumah tangga pada 26 June 2010.dan masih belum ada rezeki untuk memiliki cahaya mata. Insyallah :) Beliau sempurna disatukan dengan Ariel Mokhtar dan beliau amat menyanyangi suami nya. Kemana saja pergi memang tk pernah berenggang . Loving couple tuu.Aku doakan mereka bahagia hingga ke akhir hayat . Insyallah. Pertama kali aku kenal beliau pun dekat fb , first aku add aku terus say hi , then '' blablabla'' beliau pun cuba mereplay kan comment aku tu say thanks for adding. blalala. first aku nak add pun fikir duapuluhlapan perpuluhan lapan kali tahu ke ?HAHA sebab apa ? ce baca INFO beliau mau terceret wa cakap lu. hahaha. agak langsi disitu. tapi tkpe, kita jangan cepat melatah dan menilai sesorang tu dari segi luaran. dalaman korang tk tahu lagi,so jangan suka suki nak buad andaian sendiri.Haha korang nak tahu apa status aku dengan beliau pulaa ? haaa, aku dah anggap beliau macam kakak kandung aku sendiri. mana tk nya, semua apa segala masalah aku, aku share dengan beliau dan beliau tk pernah jemu mendengarnya. Sentiasa bagi aku advise yang mendatangkan kebaikan. tu pasal lhaa aku sayang beliau. sumpah sayang gilaa ! lima perception yang ada pada beliau , first tersangat lhaa penyanyang , baik hati , sopan santun , respect pada orang yang respect dia dan lastly beliau memang sangat memahami .Cuma kat sini , kami masih belum berkesempatan untuk berjumpa.Ouh tidak mengapa , panjang umur murah rezeki kita jumpa yee sis . Ily my soul sister >3 Lai lai usha picture beliau :-

Sumpah ! comel banget sihh
Ouchh ! amacam ? terancam tk ? 
Si comel saya sis Naddy the styler
Bersama hubby tercinta beliau >3
I adore her ! Ily sister >3
Berdua lebih baik . Emy pun nak jugak !
Happy family <3