Sunday 5 June 2011

Flaminggo -,-


Heyy uolls , rasa nya agak lama tk update belogg ni kan. zero jee.HOHO ! haha bukan apa tk menyempat nyempat. ada saja kerja nak dibuatnya. haihh harini lhaa agak free sedikit nak luangkan masa untuk update. hohh. Tetibaa jee semalam aku teringin nak makan steamboat . Nyum nyumm makan sampai tk termakan makan kau.nahhh ambikk ! haha dek teringin sangat tekak ni haa , papa pun bawak jugak ! haha thanks papa ! ohh yeahh  ♥ booking dah la 10pm , time tu memang lapar gilaa kot. dari pagi tk makan pulak. haihh nasib lhaa aku ni tk berapa kuat makan .hohoh boleh tahan sikit. hah. makan berapa kali round tah. haha burppp , kenyang suda bhaa. Alhamdullilah =) mai kita ushaa picture pulokk -,- 


Pull and bear saya >3
Ayie gemokkk ! hahaha kuad makan !
                                                                    
                                                                                 
Sempat lageyy . senyum sinis *
                                                         

Tolong kopek kan kulit udang ni lagi baguih lhaa pa
Bila dua hati menjadi satu . jiyarhhhh ! senyum sinis

Senyumm sinis * Apahal lu ?
 Saya ADIK kepada Naddy The Stylerr =)
Muka masing masing PAILANG . Senyumm sinis*

                                                                          




             Okayy itu saja yang sempat saya uploadkan nya. Sincerely , ika .