Thursday 26 May 2011

Dia datang dan pergi -,-

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia
   HAHA .dimulakan dengan bismillah,di sudahi dengan Alhamdullilah.
Psssttt sedar tk sedar aku semakin kehilangan seorang kawan. lepas sorang sorang resign haihh ! tension sangat ke dengan management baru ni. after KHL resign , since from january Dato L fully take over our company. Hmm  so far kerja kat situ memang tkde masalah .masing masing buad hal masing masing je. tkde nak busy body hal orang lain so, apa yang aku nak buad tkde orang kacau ! Ada pulak kawan yang gila gila , yang selalu buat aku tertawa dengan lawak bodoh dia . HAHA dalam pada nak sedih terus tk jadi sedih tahu ke.gara-gara lawak bodoh dia tu. lhaaa. Tapi tu hanya sementara waktu jee.Lepas ni kesunyian lhaa aku
Today last day for him. Sharp 12pm kiteorang terus keluar lunch, dan tk sabar nak celeb farewel Along.First kiteorang suggest nak buat dekat Kiliney kopitiam, last last buad dekat Pizza. Muakk tahu ke makan pizza ! sama dengan jee rasa dia yang  aku buad kat rumah . HAHA .dah buad dekat pizza, tk sangka pulak ramai yang join.hee Murahh rezeki kau along. Insyallah :) Ni jee pic yang sempat aku upload. jom ushaa gambar-,-

Farely , Me & Ryann

 Director paling sporting !


Naisss pose ! Hahahah
* picture akan diupload kemudian *