Tuesday 24 May 2011

''Avenue street ''

Assalamualaikum  .
okeyy entry kali ini tkde ape yang best pun , saje nak shared kat korang. Hari ni hari selasa kan? bersamaan 23hb. okeyy act picture yang aku upload ni pict lama. i think 2 months a go. agak lama disitu .Tapi baru harini nak update.Gelabah lhaa luu ikaa ! sebab dah lama gilaa tk update. HAHA lama mende nye , baru start semalam update kot ! hee, Nasib baik ada budak kecik comel tu. dia lhaa yang banyak tolong aku. Thankss kecik :) Hee sebernarnya baru jee nak jinak jinak dengan dunia blogger ni. tkde lhaa expert mana pun. even aku tk tahu  sangat selok belok natang ni, yang mana aku confused, aku tanya lhaa budak kecik comel tu. nak tahu ke ? HAHA tk perlu lhaa kan. hmm boringg gilaa kot, !asal mengadap PC je, tk pesbuk, check email , skype ! tu je lhaa . tkde mende lain . hohhh ! Ape? ingat tk boringg ke ? boringg jugak weyy. Tapi lagi naiss bila time online tengok jee NOTIFICATION tu ade yang bagi respon tu okeyy lhaa. layan kan sajaaa. jom ushaa picture ! 
Gambar rajah 1
Gambar rajah 2

 Gambar rajah 3




 
 

  

No comments:

Post a Comment