Wednesday 15 June 2011

Tawakal ;')

Assalamualaikum , wahai awak awak sekalian. korang rasa tk malam ni  malam yang tk seperti malam malam yang lain.?.If korang tkde rasa apa apa tkpe lhaa. Tapi aku rasa. Nak update pape pun tkde mood. Ya Allah , sekarang  aku rasa macam nak putus asa bole tk ? >''< urghh ! kenape eyy? mybe ada something yang tk kena kot.Something mendenyee ? urgh ! kalau nak diikut ikutkan aku malas nak fikir ! buad semak kepala jingga aku je. pweaseee bagi aku semangat sikit.erghh lantak lhaa sana masing masing ada akal dan fikiran. boleh fikir yang mana baik,mana buruk kan.kau nak kata apa pun kata lhaa. yang penting , tuhan tahu apa yang aku buad. mulut orang memang tk boleh tutup. kau tutup lhaa macam mana pun, still macam tu jugak. Aku tkde kacau hidup kau , tkde mintak duit kau ,tkde susahkan mak pak kau , yang kau suka sangat nak jaga tepi kain aku tu dah kenapa ? apa yang kau dapat ? common lhaa weyy. kau tu bukan budak kecik lagi lhaa. dah besar , tua bangka pun tk sedar sedar lagi ke ? kubur tu dah memanggil manggil. Ingat skit tu .
tp tke aku still bole lagi maafkan kau ;')


Gambar hiasan

P/s: Im dispose to forgive you .^^

No comments:

Post a Comment